Krémový rozjasňující korektor Born This Way Concealer by Too Faced + tipy na další korektory

pátek 18. května 2018

V minulém článku jsem vám odhalila svůj "větší" nákup kosmetických produktů Too Faced. Po konturovací paletce, u které jsem vám dala tipy i na další paletky, jsem se rozhodla pro další menší recenzi zaměřenou na korektory.

Musím říct, že jsem vyzkoušela asi milion různých korektorů - jak v konzistenci tekutého, tak krycího či tuhého. Ze všech těchto konzistencí mi nejvíce vyhovuje právě tekutý, který se nejenom dobře po pleti roztírá, ale také se snadno aplikuje. Dlouho jsem používala dva se Sephory, o kterých jsem psala zde. Pak ještě přišel na řadu korektor značky NYX HD Concealer Cache-Carnes, se kterým jsem sice nějaké výrazné problémy neměla, ale přišlo mi, že barevné konzistence nejsou pro mou pleť úplně ideální.

Born This Way Concealer: První, co hned oceňuji, je výběr odstínů. Musím říct, že mi sedly snad všechny. Líbí se mi konzistence, která je sice tekutá, ale není tak tekutá, abyste se museli nad aplikací rozčilovat. Korektor skvěle kryje, pleť je opravdu rozzářená a menší nedokonalosti jsou zakryté. Stupeň krytí bych dala tak 3/5. Stává se mi, že se mi i kamarádky ptají, že neví, po kterém korektoru mají sáhnout. I když jsem sama nechtěla do tohohle korektoru zainvestovat (pořizovací cena je kolem sedmi seti sedmdesáti korun českých), tak jsem ve finále byla ráda, že jsem investici učinila. A další dobrá zpráva je ta, že nevysušuje.

Hledáte-li i jiné alternativy tekutého korektoru, pak doporučuji mrknout třeba na korektor Mastertouch značky Max Factor, který sjednocuje odstín pleti a zabraňuje jejímu vysoušení, nebo korektor True Match The One od L´Oréal Paris. Ten nejenom zakryje kruhy pod očima včetně nedokonalostí, ale také rozzáří oční okolí.

Tak doufám, že jsem vám s výběrem zase o trošku pomohla :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne