Lancome | La Nuit Trésor Caresse | recenze

středa 27. prosince 2017

A máme po Vánocích. Co vy? Dostali jste pod stromečkem to, co jste si přáli? Já byla pod stromečkem velice mile překvapena :) A jak už jste tak u mě zvyklí, nadále budu pokračovat v recenzích na kosmetické produkty. Tentokrát je na řadě parfémovaná voda Lancome La Nuit Trésor Caresse, kterou jsem si okamžitě zamilovala.

Na tento parfém jsem nejprve narazila v nějakém časopise, kde byl vzoreček. Protože mi v té době docházel můj oblíbený Agent Provocateur, vzoreček jsem vyzkoušela. A okamžitě mi vůně padla do noty. 

Určitě víte, že existuje hned několik druhů parfému Lancome Trésor. O tomhle La Nuit Trésor Caresse jsem doposud nevěděla. Překvapila mě zajímavá harmonie tónů - v základu se nachází tonka fazole, orchidej, pačuli, bílé pižmo a tahitská vanilka. Srdce tvoří damašská růže, květ mandlově a jasmín. V hlavě se pak nachází malina, růžový pepř, bergamot a liči. V "celku" hodně dominuje malina s růžovým pepřem. Pokud si třeba vzpomínáte na vůni od Christiny Aguilery By Night, pak tak nějak celek ingrediencí působí. Parfém doporučuji na podzimní a zimní období. 

Cenově se nejmenší balení (třicet mililitrů) pohybuje kolem jednoho tisíce dvou seti čtyřiceti devíti korun českých.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne