DKNY UNDERWEAR

úterý 5. prosince 2017

Po dlouhé době jsem se rozhodla, že opět přidám něco do složky "my shopping". Tentokrát jsem se zaměřila na (překvapivě) spodní prádlo, které jsem sice kupovala před nějakou dobou, ale jelikož se blíží Vánoce, napadlo mě, že není špatné dát vám tip - třeba na dárek.

Sice dávám přednost krajce, ale i sportovní spodní prádlo se v poslední době stává docela trendem (kolekce u Calvin Klein či Tommy Hilfiger by mohly vyprávět). Projížděla jsem stránky jednoho online shopu a zaujalo mě toto - zelené s vysokým pasem a lemováním DKNY. Na rozdíl od ostatního prádla mi přišlo jiné - a navíc je velmi pohodlné. 

Jakému prádlu dáváte přednost vy?
L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Vyzerajú úžasne :)

Pánské košile řekl(a)...

Moc pěkné prádlo..Já dávám přednost pohodlnému spodnímu prádlu.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne