Czech and Slovak Hairdressing Awards 2017

pátek 17. listopadu 2017

Předem se omlouvám za kvalitu fotek - foťák byl omylem zapomenut, tak se muselo vystačit s mobilem, ale i tak vám přináším fotoreport z této akce :)

11.11. se na den, kdy měl dorazit sníh, pořádal galavečer nesoucí název Kadeřník roku 2017. Tohoto vyhlášení jsem se zúčastnila již potřetí a ani letos jsem si nenechala tuto slávu ujít.

Večer se nesl v příjemném prostředí budovy Forum Karlín, kam jsem po šesté hodině zavítala s kamarádkou. Na uvítání nám byl připraven welcome drink a galavečer byl zahájen o hodinu později. Večerem provázela Iva Pazderková společně s Jakubem Prachařem - musím říct, že jejich souhra byla skvělá a večer byl obohacen o několik nenucených vtipů. :)

Kadeřníkem roku se stal Igor Sedlák ze salonu Igor Sedlák v Prešově. Zkrátka - po třech letech vlády českých kadeřníků putuje titul na Slovensko. 

Během večera byly představeny i novinky vlasové kosmetiky Essential Looks od Schwarzkopf Professional s názvem ICONIC COLLECTION pro podzim a zimu 2017. Nechyběla ani vlasová show, která byla podaná loňskou držitelkou titulu Mischou Čadkovou.

Co jsem si na tento večer oblékla? No, i když bylo řečeno, že se jedná o galavečer (tudíž společenský dresscode podmínku), zvolila jsem tento krátký overal. Minulý ročník jsem oblékla dlouhé šaty, a jelikož jsem pozvánku obdržela v podstatě těsně před akcí, nezbývalo mi nic jiného, než vzít právě tento společenský overal z Bershky. K němu jsem zvolila klasické černé podpatky a psaníčko. A pokud i vy potřebujete nějaké společenské (či spíše formálnější) šaty, doporučuji mrknout třeba i na nějaký online shop, kde právě černé šaty pořídíte za příjemné ceny.

Na další report z této akce se můžete těšit na webu Krasna.cz.  
EM řekl(a)...

Akce vypadá moc povedeně a tobě to moc slušelo :)

LITTLETHINGSFOREM

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne