Fejeton: Partnerské vztahy mileniálů

neděle 8. října 2017

Když se vaše práce na praxi, kterou jste ze srandy a účelně pojali jako Carrie, líbí a nakonec se i uveřejní. Berte to prosím s nadsázkou, o těchto tématech se snad vážně psát ani nedá :D Ale děkuji Cosmobloggers za uveřejnění!
-------------
Napsat fejeton na zadané téma není vůbec jednoduché. Už ten jasně daný žánr. Kdysi jsem někde na internetu pochytila citaci, že člověk ho buď napsat umí, a pokud ne, tak se to už nikdy nenaučí. To mě klidnou rozhodně nenechalo. Zkuste mě prosím omluvit, teprve se to učím. A také psát fejeton, aniž bych kdy nějaký četla, nemá smysl. Tím nechci říct, že jsem lenoch a nedokážu si v knihovně najít spisovatele jako Jana Nerudu či Karla Poláčka, ale fejetonu jako takovému jsem se i na střední škole vyhýbala. Proč? Musíte omluvit moji absenci slovních hříček, slovních obratů či eufemismu. Neumím psát lehce, vtipně a procítěně. A teď přišla ta chvíle, kdy kličkovat jako myš před kočkou nemá žádný smysl. A jestliže Ondřej Neff tvrdí: ,,Pište tak, jak vám zobák narost!“, tak teda ok. A protože ženský neřeší nic jiného než muže, dovolte mi, také se k tomu vyjádřím.

Čím jsem starší, tím častěji narážím na tento případ – ženy si vybírají své potenciální partnery dle znamení zvěrokruhu. Tak jasně, že jim záleží i na vzhledu, ale jakmile si navzájem všimnou svých sympatií, tak jim do hlavy udeří blesk. Je to temperamentní Beran, obětavá Ryba, či snad sebejistý Lev? A hodí se Kozoroh k Rybě? Na první schůzce je fakt blbý se zeptat A ty jsi co za znamení? Muž se na vás svým lehce pozvednutým obočím podívá s výrazem signalizujícím Pozor, poblázněná ezoterička, ruce pryč! Neříkám, že každá řeší zvěrokruh. Pokud ale narážíte neustále na muže stejného znamení, tak si stejně řeknete: Ano, něco je špatně. Proč zase ten Kozoroh? To snad ze mě vyzařuje tendence pomáhat jim v kariérním růstu?

,,Já si snad nikdy nikoho nenajdu,“ zoufala si jedna moje známá. Nedivím se jí. Je Beran. Berani jsou líní, poučují, sem tam se hádají, mají pocit, že vždy vědí vše nejlépe. Malichernost a kritičnost k velmi drobným nedostatkům muže vždy přimělo dát zpátečku (to jsem pochytila někde na netu, ale i tak to zní dobře). Zkrátka „hérečka“ na nikoho neplatí.

,,Jestli bude Ryba, tak se jdu oběsit,“ prohlásila po seznámení se s jedním mužem. Ano. Sama se dočetla, že muži Ryby jsou neschopni se plně prosadit, dobře se přetvařují a mají únikové tendence k alkoholu. Bohužel. Stal se z něho alkoholik obrážející každý pátek místní hospůdky.

Celý fejeton si můžete přečíst na Cosmobloggers: Partnerské vztahy mileniálů
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne