Dresses time

úterý 26. září 2017

Čas plesů sice ještě úplně nenastal, ale určitě se shodneme na tom, že letošní maturantky by už měly pokukovat po nějakých maturitních šatech. Já tuto záležitost řešila již před třemi lety a je až neuvěřitelné, jak ten čas utekl - teď spíš řeším otázku koupi klasických plesových šat na různé nadcházející společenské události, ale nepředbíhejme prozatím. 

Často projíždím internet a narážím na různé zahraniční online shopy, kde nabízí bohatou škálu různých šatů. Objevila jsem i online shop 27dress.com, kde se to nejenom plesovými šaty hemží, objevíte zde i zajímavé svatební šaty. Ale protože se na podzim teprve "rozjíždí" různé společenské akce, určitě bych neotálela a koukla i na short homecoming dress či cheap homecoming dresses, které se vyznačují krátkým střihem.

Do článku jsem se rozhodla dát i nějaké fotky šatů, které na online shopu můžete pořídit. Doporučuji aspoň mrknout - můžete to brát jako takovou nouzovku, ono takových online shopů s těmito šaty je několik, ale přišlo mi, že není na škodu podat menší informační článek.

EM řekl(a)...

Nejvíce se mi líbí ty poslední! Jsou TOP :) Jinak moc hezká inspirace :)

LITTLETHINGSFOREM

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne