Balzám po opalování | Dermacol After Sun

neděle 30. července 2017


Omlouvám se, že jsem skoro tři týdny nic nepřidala. Byla jsem na dovolené ve slunné Francii, takže se co nejdříve můžete těšit na nějaký ten travel post :) Ale abych opět najela na ten "bloggers drive" a začala přidávat nějaké články, tak jsem se pro dnešní den rozhodla sepsat menší recenzi na regenerační a hydratační balzám po opalování. Proč? 

Léto máme v plném proudu. S ním samozřejmě i různé dovolené trávené u moře, kde sluníčko nepřetržitě svítí a vy chytáte svůj vysněný bronz. O opalovacích krémech vám sepíši něco později, paradoxně teď jsem se zaměřila na produkty po opalování. No, nevadí. 

Nikdy jsem moc na produkty po opalování nedávala, vždy jsem se akorát mazala nějakým hydratačním krémem, abych své opálení nějak udržovala. Ale říkala jsem si, že na těch produktech určené PO asi něco bude. Tak jsem vyzkoušela jeden od české značky Dermacol a tady je mé hodnocení.

Dermacol After Sun / regenerační a hydratační balzám po opalování nejsou vyhozené peníze. Samotné mi přišlo, že něco do sebe má, opálení drží, je takové "nevyblité" - výraznější... Velký podíl na produktu má složka D-panthenol, která dodává hydrataci a zklidňuje. Dále také beta-karoten, který působí jako antioxidant a chrání pokožku před slunečními paprsky. Třetí složkou je mandlový olej, který naopak dodává pokožce regeneraci a hebkost. Balzám je vhodný pro všechny typy pokožky a cenově ho pořídíte za sto třicet šest korun českých :)
L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Balzamy po opaľovaní mám veľmi rada :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne