NYX | Cosmic Metals | Retro Harmony

úterý 20. června 2017


O kosmetických produktech NYX jsem vám v pár příspěvcích už referovala - konkrétně se jednalo o korektor a matném lesku na rty. Tentokrát bych se opět zaměřila na lesk na rty, který mi spíš připomíná pigmentový krém, a to Lip Cream NYX Cosmic Metals odstín Retro Harmony.

Na tento produkt jsem narazila čistě náhodou. Zaujal mě na první pohled už z toho důvodu, že se nejedná ani o rtěnku, ani o klasický lesk na rty. Konzistence je velmi krémová s mnoha metalickými částečky, které vykouzlí úžasný efekt plných rtů. Jen mi přijde škoda, že není mnoho "normálních" odstínů. Zato abnormálně tam objevíte zelenou, modrou, fialovou, brčálovou, tyrkysovou. Věřím, že to musí na rtech vypadat zajímavě, ale jako nic pro mě :D Ocenila bych více nude odstínů. 

Oceňuji také výdrž a pigmentaci. Ještě jsem se snad nesetkala s leskem/rtěnkou, která by na rtech vydržela několik hodin. Během toho samozřejmě i pijete a jíte, ale i tak se na rtech drží. 

Cenově vyjde na něco málo přes dvě stovky. Doporučuji. :)
EM řekl(a)...

Tento odstín vypadá moc hezky :) Taky se spíše držím Nude odstínu :))

LITTLETHINGSFOREM

Kateřina Sýkorová řekl(a)...

Opravdu nádherný odstín! A na to, o jaký produkt se jedná, mě zaujala i výdrž! :)
BLOG EVERYTHIN KATE

The Annette Vogue řekl(a)...

Tak to mě těší ?) Určitě se po něm podívej, ta výdrž je fakt super!

Kristýna Davidová řekl(a)...

Krásná barvička, moc se mi líbí! :)

L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Ja mám ružový, a je fakt neskutočný :) Hlavne vo výdrži, neviem sa ho zbaviť :D

Miska řekl(a)...

Hodně pěkný odstín :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne