Vyplatí se investice do drahých lesků na rty? - Dior | Addict Ultra - Gloss | Lip Gloss

středa 11. ledna 2017

Přiznám se, že mě vždy Dior lesky něčím fascinovaly. Nevím, zda to je designem, který je velmi sofistikovaný a jemný... nevím. Ale asi takto - vyplatí se investice do tak drahých lesků?

Rovnou říkám, že jsem si lesk koupila na dárkovou kartu, kterou jsem dostala jako dárek za účast na otevírání prodejny Douglas na Novém Smíchově. Přemýšlela jsem, zda si za tu tisícovku koupím buď tři věci od značky NYX, anebo si "zainvestuji" a koupím si jen jednu věc. Rozhodovala jsem se mezi lesky Chanel a Dior. Ale zkrátka - protože v Palladiu byla akce, kde dostanete dárkovou taštičku Dior k nákupu jejich kosmetiky, měla jsem hned jasno. Co člověk pro to, aby tu supercute taštičku dostal, neudělá - hrozná doba. Ale tak jsem se rozhodla a učinila. 

Dlouho jsem také přemýšlela, který odstín. Nakonec jsem zvolila 267 So Real řady Dior Addict Ultra - Gloss. Musím říct, že tam bylo na výběr tolik krásných třpytivých odstínů, že jsem tam stále asi dvacet minut. 

Vyplatí se to? 

Upřímně, neměla jsem moc velká očekávání, spíše jsem si říkala, že je to takový rozmarný kup drahého lesku, který nebude nijak ničím extra výjimečný. No, byla jsem překvapena. Lesk v sobě musí obsahovat asi nějaké stopy po zlatu nebo tak, jelikož rty jsou po nanesení lesku třpytivé a objemné. I když na fotce může lesk vypadat poněkud "barevně", tak odstín 267 je spíše průhledný s lehkým světle růžovým nádechem. :)

Myslím, že není na škodu mít jeden dražší lesk, ale že bych se oddala jenom na dražší kosmetiku, to spíš ne :) Ale pro mě se nákup vyplatil.
Unknown řekl(a)...

a nemáš fotku na rtech? :) Já teda lesky moc nemusím, mám ráda rtěnky.

JANNIEBEL

V. řekl(a)...

Loni jsem si koupila velký kufr plný kosmetiky od estee lauder, který obsahuje samozřejmě i pár lesků a musím říct, že i když nejsem velká fanynka lesků na rty, estee čas od času nosím, dokonce jsem jim i přišla na chuť. Je to asi jako s všekerou kosmetikou. V první minutě se rozdíl nepozná, ale po pěti hodinách nošení je rozdíl značný :)

Life by Marie řekl(a)...

Jeden či dva drahé lesky proč ne, ale rozhodně bych všechny levnější za ty drahé nevyměnila. To bych se asi nedoplatila :D To s tou dárkovou taškou je úsměvné, ale asi bych to udělala stejně :D

http://life-by-marie.blogspot.cz/

Miska řekl(a)...

Já lesky nepoužívám a tento mě ani moc nezaujal :)
Giveaway Saloos

The Annette Vogue řekl(a)...

Jo, tu bych mohla dodat :D Diky za info :)

Veronika Baginová řekl(a)...

páči sa mi, ako si to zhrnula, že nejaký drahší kúsok kľudne, ale vrhnúť sa na drahú kozmetiku to ani nie :) je mi to sympatické pretože mám tiež taký názor :) inak pekný článok, stručný :)
Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
MakeUpByVeo

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji ti :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne