Projekt s časopisem Cosmopolitan: Desatero pro party girl + soutěž s Niveou

pátek 20. ledna 2017

Rok se s rokem sešel. A je tu rok 2017. Jak jste pojali jeho oslavu vy? Já na ně úplně nejsem, tentokrát jsem ho slavila po několika letech s kamarádkami. K tomu jsem ještě den před tím měla narozeniny, takže duch slavení se trochu protáhl.

Moje příprava na můj narozeninový den nebyla nijak extra složitá. Jak jsem řekla, já na ty velké oslavy nejsem. Každopádně jsem chtěla nějak vypadat, když už jsme to slavili v rodinném kruhu. Pokud se i vám blíží například oslava narozenin nebo nějaká party, třeba vás bude můj článek inspirovat. Rozdělila jsem ho na několik menších podbodů.

Výběr vhodného outfitu

Je jasné, že na své narozeniny nebudete v teplácích a mikině - pokud se nejedná o takto domluvený dressocde. I přesto, že jsem je měla v rodinném kruhu, jsem vytáhla svůj oblíbený krajkovaný top s bílou pouzdrovou sukní a doplnila to mým oblíbeným masivním náhrdelníkem. K tomu jsem zvolila ještě bílé lodičky.


Make-up

Nemám ráda úplně výrazný look, ale k tomuto jsem zvolila jemnější rty s výraznýma očima. Ale ještě předtím, než jsem se začala líčit, jsem si pleť důkladně odlíčila micelární vodou. Řekla bych, že mít micelární vodu je základ. Nejenom, že velmi důkladně odlíčí nečistoty, ale také pleť zanechá svěží. Ta je pak připravena na použití make-upu a dalších líčidel. Já konkrétně zvolila micelárku od Nivea, kterou jsem si dost oblíbila a myslím, že není na škodu ji vyzkoušet. Pod make-up ještě používám hydratační krém s kyselinou hyaluronovou, která pleť příjemně zhydratuje. Vyzkoušela jsem také BB krém od Nivea a za mě taky super.


Účes

Ani na účesy si nijak nepotrpím. Nejraději mám vlasy rozpuštěné a natočené. Tentokrát jsem zvolila vyžehlení do rovna. Vlasy zas tak často nežehlím, spíše je nechávám volně. Než ale začnu vlasy žehlit, tak požiji produkt na ochranu vlasového vlákna před tepelnou úpravou. Vlákno je pak zacelené a je bráněno k jemu opětovanému vysušování. Na vyžehlené vlasy pak ještě aplikuji olejíček, a to konkrétně na konečky.


Desatero pro party girl

Ještě jsem si pro vás připravila menší desatero, mé osobní tipy a triky na nadcházející party!

1. nutnost mít s sebou vždy lesk či rtěnku
2. o pudru ani nemluvně!
3. nezapomeň i na tužku na obočí
4. na každou party jít vždy s dobrou náladou
5. zrcátko - vždy ho měj u sebe
6. na party zkus nemixovat alkohol, zaměř se na jeden druh a uvidíš, že ti ráno špatně nebude (nesmíš toho ovšem vypít kvanta)
7. využij výrazného líčení, především oči
8. nejsou vyloučeny ani oční třpytivé stíny
9. do lodiček doporučuji gelové vložky, po kterých tě nebudou bolet nohy
10. po každé party se hlavně nezapomeň odlíčit! A když jsi opravdu hodně unavená, zachrání tě opět micelárka, kterou snadno a rychle odlíčíš i voděodolný make-up!

Šance pro vás!

A samozřejmě tu mám pro vás taky jednu soutěž. Do komentářů mi můžete napsat svůj tip či trik, který používáte vy, než vyrazíte na nějakou party. Pět z vás může vyhrát jeden z těchto balíčků! Do komentářů mi ještě napište svůj e-mail a balíček, který byste upřednostnili :)

1. micelární voda suchá až citlivá pleť, dvojfázový odličovač očí a rtů, primer suchá až citlivá pleť
2. micelární voda suchá až citlivá pleť, dvojfázový odličovač očí a rtů, primer suchá až citlivá pleť
3. micelární voda suchá až citlivá pleť, dvojfázový odličovač očí a rtů, primer suchá až citlivá pleť
4. micelární voda citlivá pleť, dvojfázový odličovač očí a rtů, bb krém problematická pleť
5. micelární voda citlivá pleť, dvojfázový odličovač očí a rtů, bb krém problematická pleť

SOUTĚŽ KONČÍ 14.2.

ervulenka řekl(a)...

Pouzivam treba fixacni spray na make up.
Balicek 1
Ervulenka@seznam.cz

Júlia řekl(a)...

Tiež sa na party veľmi rada líčim oveľa výraznejšie ako normálne :)
Páčil by sa mi druhý balíček :)
juliadreams@centrum.sk

Simple living řekl(a)...

Na párty už nechodím, takže nevím :) ale určitě bych použila fixátor rtěnky (lip jacket), aby vydržela celou noc. Tuhle kosmetiku bych nevyužila, takže se neúčastním :)

Simple living: Nákupní seznam na rok 2017

Unknown řekl(a)...

Já jsem se naučila předtím, než někam jdu stříknout na vlasy suchý šampon (nejlépe od Batiste) a potom vlasy upravit. Účes mi pak vydrží i několik hodin načechraný a vypadá přesně tak, jak jsem si ho učesala. Dříve, když jsem tento malý trik nedělala mi jsem měla po dvou hodinách vlasy o ničem. A taky všem rozhodně doporučuju koupit si kvalitní dlouhotrvající rtěnku, která vydrží na rtech několik hodin krásná i po konzumaci pití či jídla. :)
Líbí se mi balíček č. 4 - ještě jsem neměla možnost vyzkoušet jejich BB krém. :)
e-mail: slancova.m@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Moc hezký článek! Já bych se tak ráda zúčastnila, ale já mám spíš hodně mastnou pleť ://

Anonymní řekl(a)...

Já na párty většinou chodím bez make-upu a líčidel, připadám si pak přirozeněji. Navíc by na zmalovaného kluka lidé asi koukali špatně. :((

Saja Frey řekl(a)...

Nádhera!!

Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

The Annette Vogue řekl(a)...

To je pravda, no ://

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji:)) Ahá, tak můžeš to třeba zkusit a pak to někomu darovat.:)

Kukushka řekl(a)...

Na párty použivám výjimečně o odstín tmavší fixační pudr od Pupa který nanesu i na krk. A potřebovala bych si osvojit nějaký ten trik s alkoholem, když jsem na párty se neudržím a všechno míchám dohromady :/
Hodil by se mi balíček č. 5 :)
kikus.dechetova@gmail.com

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne