Robe, heels, perfume

neděle 27. listopadu 2016

Nevím, zda to mám brát jako pokus o navození vánoční atmosféry. Sice je dnes první adventní neděle, ale na mě ta vánoční nálada vůbec nedoléhá. Asi stárnu. Každopádně, v rámci svého psaní jsem si připravila opět nějakou koláž. Tentokrát jsem se zaměřila na červenou. Co vy a červená? Tuto barvu skoro nenosím. Spíš vůbec. Ale mám ji ráda. A protože na Glami.cz jednou za čas vytvořím nějakou tu koláž, tak i dnes tomu nebylo jinak.

V koláži jsou tyto prvky:

Červený saténový župan. Sice není satén nejideálnější materiál pro zimní dny, ale celkově župan jako dárek - proč ne. Přesně tento můžete zakoupit na Luxusnipradlo.cz.

Dále: červené semišové lodičky, extravagantní kabelka z Aldo či smyslná parfémovaná voda Agent Provocateur, která je nejspíše ideálním dárkem na den svatého Valentýna. Tyto věci vybrala proto, že se mohou jevit i pro ostatní jako zajímavé. Třeba právě něco z této koláže vyberete jako překvapení pod stromeček.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne