SLOVAKIA

sobota 6. srpna 2016

6.8.2016 // No, jak bych začala. Mrzí mě, že blog a celkově vše okolo moc nestíhám - v kuse jsem někde byla a ještě mě týden v zahraničí čeká. Letím do Švédska, kam se opravdu moc těším, protože sever prostě miluju! Určitě se můžete už teď těšit na bohatší várku fotek. Teď jen přidávám rychlý post, protože mi chodí často dotazy, zda už přidám nějaký "fotočlánek", ale především ten outfit.. Ano, je to takhle se mnou hrozné.. Outfity budou, teď, jak říkám, mám týden volno, takže se pokusím již zítra nebo v pondělí něco přidat. 

Jinak jsem teď byla na Slovensku pod stanem ( ano, opravdu spím pod stanem ).. a byla to pohoda :) Takže nezoufejte, články a outfit posty nadále budou :)
Another Dominika řekl(a)...

Nádherné fotky! ♥


GIVEAWAYAnother Dominika

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujuuu :))

Czech Blondýn řekl(a)...

Krása! Ty peřeje!

The Annette Vogue řekl(a)...

:-)

Markulka řekl(a)...

Moc hezké fotky :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju moc :-)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne