ROZHOVOR PRO OF-GOLDBOOK

pátek 4. března 2016


4.3.2016 // Konečně to venku vypadá, že jaro klepe na dveře. I když ráno, kolem osmé hodiny, to bylo něco šíleného! Taková zima... pak vylezete v deset ven a najednou vás ohřívají slunečné paprsky? Počasí mě hodně ovlivňuje. Je zajímavé, jak to dokáže působit na lidskou psychiku. Zřejmě jsem jarní/letní typ :D Podzim i zimu mám ráda, ale sluníčko je prostě sluníčko. Další ranní pozitivum, které mě potkalo, je rozhovor. Když mi slečna Michaela z blogu Of-Goldbook.blogspot.cz napsala e-mail, zda by se mnou nemohla udělat pro svůj blog rozhovor, rozzářila jsem. Ještě jednou moc děkuji ♥ Takže, pokud se o mně chcete dozvědět něco více, tak mrkněte :) Přeji krásný páteční den.

Michaela Kofroňová řekl(a)...

Dnes jsem byla na dnu otevřených dveří a svítilo sluníčko, nádherné počasí, ale musím přiznat, že jsem se klepala zimou:/ nějak se tomu teplu ještě tak úplně nechce. A Annette opravdu mě těší, že jsem ti udělala radost:) To je v tom případě oboustranné!! Děkuji ♥
http://of-goldbook.blogspot.cz

Unknown řekl(a)...

mňa dokáže počasie tiež dosť ovplyvniť, nech už je slnko a aspoň 15 stupňov a budeme spamovať so samými najtrendovejšími outfitmi ;)

Dominika Makarová fashion blog

Another Dominika řekl(a)...

Rozhovor jsem četla a vlastně jen díky němu jsem se dostala k tvému blogu :) Rozhovor i tvůj blog je plný pozitivní energie! :)

Another Dominika

The Annette Vogue řekl(a)...

Jééé moc děkuji!! :))

The Annette Vogue řekl(a)...

Přesně!!

Adela Mikus řekl(a)...

Byl to skvělý rozhovor:) http://praguestyle1.blogspot.cz/

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju Adél :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne