GUESS WHAT - ANNETTE MAGAZINE | PRINT VERSION

středa 16. března 2016


16.3.2016 // Vím, že toto číslo není úplně aktuální, když bylo věnované létu 2015. Od té doby zkrátka nebyl čas, ale teď je to jinak - už jsem v plném procesu příprav nadcházejícího čísla ANNETTE magazine, které vyjde nějak za dva měsíce. A myslím, že se máte na co těšit! 

A proč jsem si nechala poslední číslo tisknout? 

Možná víte, že jsem pro zájemce nechávala maloobchodně tisknout vydaní, jenže.. ty ceny!? Nejsem časopis jako takový, náklady jsou desetinásobně dražší. Proto opět zůstanu ve formě online časopisu. A kde jsem si ho nechala tisknout? Protože Knihovnicka.cz tiská od deseti kusů a já ho chtěla jen pro sebe, protože jsou tam i složité parametry, nechala jsem to zpracovat jako fotoknihu. Nahrála fotky a dodala text. Bylo hotovo. Je to pěkně udělané a ani ne do týdne to bylo u mě :) A tady přidávám menší ochutnávku. :)

Aktuálně budeme s kamarádkou dávat dohromady materiály a nějak v tom květnu by to mělo být hotové :) 
Unknown řekl(a)...

Vypadá to takhle v papírové podobě úplně jinak, super!!!!:)

The Annette Vogue řekl(a)...

No je fakt, že jsem to v tom programu trochu jinak i poskládala :) A moc děkuji!! :))))

Michaela Kofroňová řekl(a)...

nádherný časopis! krásně udělaný:) kéž by jednou vycházel pravidelně v obchodech ♥
http://of-goldbook.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji moc♥ Kéž by.. :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne