BOOKS | ROSES | FOOD | CLOTHES

úterý 8. března 2016

8.3.2016 // Ani nevím kde začít. Jsem hrozná. A na sebe naštvaná. Měsíc únor provětral moji peněženku snad nejvíc od doby, kdy mám internetové bankovnictví. Achjo. Dokonale se projevila věta Peníze budou my nebudeme. Ok. Naplno souhlasit s tímto tvrzením se vyplatí tak jednou za půl roku :D A to jsem měla políčeno na úlovky z wishlistu. Na druhou stranu je zajímavé, jak jsem hodně spořivá a šetřivá. Je fakt, že jsem dřív nic neutrácela a pořád šetřila. Možná to tak mělo být - udělat si konečně pořádnou radost. 

A déle, co bych vám chtěla sdělit:

- ANNETTE magazín bude pokračovat! Je to paradox, ale budu připravovat v podstatě letní číslo, které vyjde nějak za dva měsíce. Doufám, že se vám bude líbit :)

- Na první fotce můžete vidět moji soukromě vydanou knihu Sladká tajná realita, která byla hodně unáhlenou záležitostí, ale tak - aspoň jsem si splnila svůj dětský sen. Docela mě i mile překvapuje, když mi občas někdo napíše Kde se prosím dá ta knížka sehnat? Milé, ale v prodeji není. Ale - nějak jsem pořád něco sepisovala.. už toho je kolem 140 stran. Opět je to něco jako ta Sladká tajná realita, jen trochu "dospělejší" - přeci jenom my už není 13 let - že bych si to opět nechala soukromě vydat? Ale pokud by o to mělo zájem nějaká nakladatelství, tak nebudu proti :D :D 

- Příští týden toho bude tolik, že nevím, na co se mám nejvíce těšit.. ale více neprozradím, když tak přednostně z mého IG / nebo pak později z článků zde na blogu :)

P.S. Ty fotky k článku nijak nesouvisí s mým utrácením - nahromadily se mi různé fotky, tak jsem se rozhodla po pár týdnech udělat random article. :)

Mějte prima den!
Michaela Kofroňová řekl(a)...

fotky krásné:) tu knížku bych si ráda přečetla:) kdybych měla vydat vše, co jsem jako "malá" napsala, musela bych si pořídit knihovnu :D je to závislost, na kterou teď bohužel není čas:/ bylo by super si koupit tvou knížku:)!
a z utrácení si nic nedělej. Pokud máš kde bydlet a peníze na jídlo, utrácej, dokud to jde :D :) jednou za čas se to nezblázní:)
http://of-goldbook.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju :) Hehe:D Jé to je milé, tak uvidíme :D :) No, to sice jo, ale já jsem docela hodně šetřivej typ, chápeš :D I když - máš pravdu.

One Blondie Life řekl(a)...

Jé, to o té knížce jsem vůbec nevěděla :) kolik stojí, když si chceš soukromě nechat vydat knížku?:)
One blondie life

Anonymní řekl(a)...

Odkud ta mikinka? :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Prosím te mě to stálo ani ne kopem 1000,měla jsem to tedy na obyčejném papíře..a bylo to 10 kusů (minimum na objednání :-)

The Annette Vogue řekl(a)...

*kolem

The Annette Vogue řekl(a)...

H&M :-)

One Blondie Life řekl(a)...

jéé, to je super, děkuji za odpověď :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Není zač :) Koukni na www.knihovnicka.cz

Unknown řekl(a)...

Tedaa, takhle hezky jsi psala? Šikula! A na časopis se už těsím!:)

Unknown řekl(a)...

Krásné fotky, květinový vzor na té poslední se mi strašně líbí :)

Poshlife

The Annette Vogue řekl(a)...

No..spíš jsem měla hodně fantazie :-D Děkuju! Jsem ráda! :-)

The Annette Vogue řekl(a)...

Dekujuuu moc! :-)

Tereza Marešová řekl(a)...

Skvělý článek! =)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju Teri! :)

Zuzi řekl(a)...

Já jsem odjakživa hrozný šetřílek :), koupit si novou věc do šatníku byla vždy pro mě výjimečná radostná záležitost, ale jen jednou za pár měsíců, jenže.. ! :D Našla jsem si svůj styl, ve kterém se cítím dobře a zjistila jsem, že mám sice i spoustu krásných věcí, ale nemám je k čemu sladit! :( A tak už dva měsíce obměňuji skoro celý svůj šatník a utrácím pořád dokola za něco, protože mi chybí hodně základních kousků. :D

The Annette Vogue řekl(a)...

Přesně :D To znám :D

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne