SV BOUTIQUE: FASHION SHOW

sobota 31. října 2015

31.10.2015 // Konečně vám přináším exkluzivní report z akce, která proběhla 22.10.2015 v Pardubicích. Oč se jednalo? O velmi zajímavou módní přehlídku butiku SV Boutique, který nabízí velice krásné kousky, například značek Liu Jo. A jak akce probíhala? :)

A protože jsem se díky této krásné události stala i mediálním partnerem za blog The Annette Vogue, událost jsem si opravdu nemohla nechat ujít :) Tím bych ještě jednou chtěla za pozvání poděkovat, majitelce butiku SV Boutique, Stáně! Tudíž bylo vážně vtipné a zajímavé vidět moderátora Leoše Mareše, kde kolem něho na plátnech bylo moje logo blogu.. vážně moc děkuji!

Na akci se objevili i známé tváře, například Miss ČR 2009 Aneta Vignerová nebo modelka a manželka Václava Noida Bárty, Gabriela Dvořáková Bártová. S Gábinou mám pro vás také exkluzivní rozhovor, který vyjde na webu TV Nova, Krasna.cz :)

Přehlídka byla rozdělena na dvě témata. Night Dreaming a Sporty In The City. Velmi se mi líbily předváděné modely, zejména krásné černé tenisky Geox či elegantní šaty.

Na akci nechyběl ani raut, tudíž jsem i pro vás pár fotek toho výborného jídla nafotila :)

A co jsem si na akci oblékla já? Přemýšlela jsem, zda to pojmout opět do klasické elegantní černé či ne. Nakonec jsem se rozhodla pro zcela jiný opak. Bílé kalhoty, které jsem doplnila volným růžovým top Mohito, dále výrazné náušnice, boty na podpatku a psaníčko Michael Kors.

Zkrátka, akce to byla velmi povedená a držím pěsti, aby SV Boutique jenom kvetl :)

TOP | MOHITO
PANTS | MANGO
HEELS | BLINK
CLUTCH | MICHAEL KORS
EARRINGS | H&M

Fotky jsou focené mobilem Samsung Galaxy Edge 6+
Erika řekl(a)...

To všechno jídlo vypadá krásně!

Italianfashionpasta.blogspot.com

The Annette Vogue řekl(a)...

Viď :-D :-)

Anonymní řekl(a)...

Nice!

Unknown řekl(a)...

krásne fotky, gratulujem, že si sa k takému niečomu dostala :)

Dominika Makarova fashion blog

The Annette Vogue řekl(a)...

Thanks:-)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju ti moc :-)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne