SWIMWEAR - WHICH ONE? / LUXUSNIPRADLO.CZ

pondělí 8. června 2015

8.6.2015 // Plavky jsou pro mě věčným tématem. Dovolená a válení se u moře se mi obrovskou rychlostí blíží a já stále nevím, které plavky bych opravdu chtěla. Sice už mám doma asi patery, ale stále to nejsou ty dle představ. Určitě to znáte. Řekla bych, že každým rokem je na Instagramu taková "vlna" obrovského plavkového hitu. Minulý rok to byly klasické Triangl plavky. Letos to jsou buď "novější" Triangly nebo ty, které vidíte jako poslední vpravo. Ano. I já si je hrozně zamilovala. Nejprve jsem je viděla u jedné slečny na Instagramu a od té doby jsem je hledala všude možně. Nejprve jsem je objevila na stránkách francouzské značky Agent Provocateur, kde pořizovací cena je někde kolem 120 euro. Usoudila jsem, že na tuhle částku se opravdu necítím a raději budu pokukovat různě. Ale celkově mě zaujal ten poslední typ. Triangl je, dle mého, celkem ukoukaný a nijak mě neoslovil. Uvidíme, které nakonec vyhrají :)

Dále mě oslovily i nějaké plavky z Luxusnipradlo.cz, kde mají obrovský výběr všech možných plavek. Určitě se na stránky podívejte. Myslím, že každé nějaké padnou do oka. Konkrétně mě zaujaly například tyto dámské dvoudílné plavky Etna. Líbí se mi, že jsou jednodušší. Spodní díl plavek je sice monotónně tmavomodrý, ale krásně se hodí k barevnému vršku, který je bez ramínek. Tyto plavky jsou ideální jak k moři, tak na koupaliště či jenom na opalování. Je faktem, že léto máme od toho, abychom nechaly tmavé odstíny doma a celkově se rozzářily. Uvidíme, jak to letos nakonec dopadne :) 

Na stránky určitě koukněte. Zkrátka plavek není nikdy dost :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne