APLIKACE ŘAS NA VLASTNÍ KŮŽI - PRETTY-UP SALON / BEROUN

čtvrtek 2. dubna 2015


Tentokrát tu mám pro vás článek, který je zaměřený na prodlužování řas. Možná si vzpomínáte, že jsem tuto aplikaci již jednou podstoupila v rámci Interbeauty 2011 od Krasna.cz. Po skoro třech letech jsem se na prodlužování opět vydala :) Kam? Do jednoho krásného příjemného salonku v Berouně :) Pretty-up Salon / adresa: PIVOVARSKÁ 140, BEROUN

Na salonek jsem narazila od Jitky Válkové, se kterou se už delší dobu znám. Zkusila jsem si ho najít a byla jsem velice mile překvapená, že ceník různých procedur je velmi příjemný. Samozřejmě se nejedná pouze o řasy ( cena 1 550 Kč ) , nabízejí se tam jiné procedury, jako je například úprava obočí, pleťová kosmetika, omlazení a podobně :) A jak prodloužení řas probíhá?

Celková aplikace trvá kolem 2 hodin, což je normální. K výběru máte několik typů, od A po D. Já zvolila C, které jsou více natočené a tvoří efekt mrkací panenky. Dále je k zvolení různá délka, já zvolila 13.

Jak se o řasy nadále starat? Po aplikaci jsem obdržela kartáček, pomocí kterého si řasy lehce pročesávám. 

Jak dlouho řasy vydrží? Je to hodně individuální. Poprvé mi vydržely až 3 měsíce, ale samozřejmě mi postupně vypadávaly. Teď je budu mít týden a jsou všechny :) Podle slov paní majitelky se mají řasy doplnit po 2 - 3 týdnech :)

Celkový dojem ze salonku je skvělý. Paní je velice milá, poradí vám, co by sama doporučila.. zkrátka se vám věnuje a poradí, což je velmi důležité :)

Odkaz na Facebook stránku salonku : PRETTY-UP SALON 



Miska řekl(a)...

Jo to znam, na tohle jsem si mohla udelat kurz, ale radeji jsem do toho nesla jaka je to piplacka :D
http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

The Annette Vogue řekl(a)...

To ano, chce to trpělivost, kterou trochu postrádám :D

Anonymní řekl(a)...

Bomba!

Lucie M. řekl(a)...

Super! Řasy ti moc sluší. Také jsem o nich nejednou uvažovala, ale bojím se, že bych si tady u nás ve Zlíně spíš zničila ty svoje, takže jsem odvahu ještě nesebrala :) Kvalitní salon personál je podle mě nejdůležitější :)

I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

Dia řekl(a)...

Jéé to je hezký! :) ..Já osobně jsem nikdy neměla uměle prodloužené řasy, ale asi bych potřebovala. Odlíčen nemám svoje řasy skoro žádné :-D :-D ...Ale mám z toho trošku obavy, jak bych vypada / jak by se to povedlo.

Jestli máš chuť se zapojit do GIVEAWAY na mém blogu, tak budu jen ráda. :-)

Anonymní řekl(a)...

Chodím na ně a jsem velmi spokojena :-)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne