SATINIQUE - PRESS CONFERENCE

pondělí 20. října 2014


Minulou středu se konala tisková konference k novým vlasovým produktům značky Satinique, která spadá pod firmu Amway, kterou určitě znáte. Vše se konalo v luxusní restauraci OXO za účasti tří známých tváří, Kateřiny Mátlové, Barbory Mottlové a Ivany Jirešové. Na akci jsem dorazila společně s bloggerkami z Krasna.cz - Wendy a PJ. Celá akce byla velice zajímavá, na mně a PJ vyzkoušely rovnou vlasové produkty, kdy mi vyžehlili vlasy do rovna a PJ natočili. Byla to opravdu pohodová přátelská akce :)







ddd
Anonymní řekl(a)...

Vypadají opravdu zajímavě, ty produkty :-)

PJ řekl(a)...

Hlava vzhůru abych byla vysoká, jako ty nezabrala. (Sakra!) Každopádně to byla vážně milá akce a moc ráda jsem tě zase viděla!

Czech Blondýn řekl(a)...

hezké prostory, prostředí...pěkné fotky!

The Annette Vogue řekl(a)...

Ale neeee vysku nerees :-D :-) Ja jsem take rada, ze jsem te videla!

Markéta řekl(a)...

Určitě to byla skvělá akce.

Anonymní řekl(a)...

moc vám to sluší holky!!!

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujeme :)

Anonymní řekl(a)...

jj produkty sou supr, jako chlap mam od nich 2v1 a supr

Tomáš Průša řekl(a)...

Pokud byste měl/a zájem vidět je na vlastní oči jste srdečně zván/a na jednu z našich ukázkových akcí, případně mě kontaktujte na prusatom@gmail.com
Přeji příjemný zbytek dne :-)
Tomáš

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne